SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

DOĞRUDAN TEMİN

HASTA KABULE SIRAMATİK SİSTEMLERİ VE İLAVE PANO YAPTIRILMASI

 

 

T.C.

YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü

 

Sayı

: 37132/BİLGİ İŞLEM

              10.10.2023

Konu

: Teklif

 

         

 

İLGİLİ MAKAMA

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.

Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 13/10/2023 tarihi saat 12:00’a  kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.

 

                                                                                                                                          Fatih YILMAZ

                                                                                                                                        Hastane Md.Yrd

 

Tel: 0354 217 10 70

Faks: 0354 217 10 72

Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

S.No

Malzeme Adı

Miktar

Birim Fiyatı

Toplam Tutarı

1

HASTA KABULE SIRAMATİK SİSTEMLERİ VE İLAVE PANO YAPTIRILMASI

1 ADET

 

 

 

 

 

Ek : Teknik Şartname (1 sayfa)

 

Ödeme Vadesi Yaklaşık 30 GÜN

 

VERİLEN TEKLİFLERDE:

1- UBB/ MARKA/ MODEL BİLDİRİLMESİ ZORUNLUDUR

(Aksi takdirde teklifler geçersiz sayılacaktır)

2- TEKLİF FORMUNDA HANGİ SAYI NUMARALI TALEBE İSTİNADEN FİYAT VERİLDİĞİ BELİRTİLMEDİR

3- NUMUNELER HİÇBİR ŞEKİLDE SİPARİŞ MİKTARINDAN DÜŞÜLMEYECEKTİR

4- NUMUNELER EN GEÇ 4  İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMELİDİR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             SIRAMATİK ÇAĞRI SİSTEMİ İLAVE ÇAĞIRMA PANOSU EKLEME TEKNİK ŞARTNAMESİ

KONU:

Kurumumuzda işlemlerin belirli bir düzen ve akıcılık içinde yürütülmesini teminen kurulmuş olan

elektronik sıra çağrı, yönlendirme sistemine ilaveten 2 adet çağırma el terminali ve panosu

eklenecektir.

SİSTEM İÇERİSİNDE:

2 Adet Display Ünitesi, 2 adet banko montaj aparatı, 2 adet sıramatik  çağrı el terminali ve bu sistemi

eski sistem entegre için gerekli kablolama işlemleri bulunacaktır.

1.DİSPLAY ÜNİTESİ

1.1.Bankolarda kullanılacak gösterge üniteleri öncelikle çağrılan son sıra no sunu ve bankonun

numarasını gösterecektir.

1.2. Göstergelerde dikey yönde en az 10 nokta, yatay yönde ise en az 48 nokta olmak üzere, en az 480

noktadan oluşacaktır. Göstergelerin her LED noktası en az 10 milikandil (± 2 milikandil) ışık şiddetinde

olmalıdır. Göstergelerde kırmızı renkte LEDler kullanılacaktır.

1.3. Gösterge ünitesinin ön yüzü display ışığı rengini geçiren polikarbonat filtreden oluşan dekoratif bir

ekran koruyucusuna sahip olmalıdır.

1.4. Gövde metal, rengi siyah, üzerinde gerekli kablo bağlantılarının kolayca yapılabileceği konnektör

girişleri duvar, masa veya tavana montaj için gerekli bağlantı noktaları bulunmalıdır.

1.5. Gösterge elektronik devreleri kalay kaplı olmalı,%95 bağıl nemde ve -10oC ile +65oC arasında

çalışabilmelidir.

1.6. Gösterge ünitesi terminalden çağrılan sayıyı göstermeli, ilk çağrıldığında birkaç defa flaş ederek

dikkat çektikten sonra yeni bir sayı girilinceye kadar sabit olarak kalmalıdır.

1.7. Banko göstergesinde hem 4 haneli sıra no bilgisi hem de 2 haneli Banko no bilgisi aynı gösterge

tekniği ile gösterilecek olup, sıra no ile banko no arasındaki boşluk en az bir karakter genişliğinde

olacaktır.

1.8. Sıra no ile banko no rakamlarının karışmaması için Sıra No gösteren digitler bold (kalın)  halde,

banko nosunu gösteren digitler ise daha ince rakamlar halinde farklı olacak. Banko göstergesinde, belirli

bir süre sonunda kayan yazı formatında mesajlar da gösterilebilmelidir.

1.9. Gösterge ünitelerinin rahat okunabilir olması önemlidir.Aktif LED alanı (LED displaylerin kapsadığı

net alan) görselliği zorlaştıracak kadar küçük olmamalı, görme mesafesine oranla gereksiz ölçüde büyük de olmamalıdır.Öngörülen aktif LED alanı  en az 75x300 mm2  olarak tespit edilmiştir.

1.10. Göstergelerde her yeni çağrı önce flaş ederek dikkati çekecek, daha sonra yeni bir çağrı

gelinceye kadar veya ayarlanabilir bir süre boyunca sabit kalacaktır. Flaşlama adedi ve  süresi

bilgisayardan her banko göstergesi için ayrı ayarlanabilmelidir.

1.11. İstenen banko göstergelerine ding-dong ses üreteci bağlanabilmeli, gereksiz sayıda ding- dong

ünitesi kullanımını önlemek üzere her bir bankodaki ding-dong ünitesi kendisi dışında istenen belirli

bankolar için de ding-dong ses sinyali üretebilmelidir. Her bir banko göstergesinin hangi bankolardan

yapılan çağrılarda ding-dong sesi vereceği kiosk içindeki bilgisayar üzerinden yazılımla

ayarlanabilmelidir.

1.12. Banko göstergelerinin mimari ve kurumsal imaja uygun montajı sağlanmalıdır. Bu amaçla,

bankolarda göstergeler 22 mm (±1mm) dış çaplı  boru ile ortalama 110 cm yüksekliğinde tavan yada

bankoya motajı yapılabilmelidir.

1.13. Banko göstergesi montaj ve askı malzemeleri için ayrıca bedel talep edilmeyecek, gösterge bedeli

her tür montaj ve askı malzemesini ve işçiliğini de kapsayacaktır.

1.14. Sisteme bağlantısı soketli olmalı ve kolayca değiştirilebilmeli, bir göstergenin çalışmaması halinde

diğer göstergeler zarar görmemelidir.

1.15. Bir sistemdeki banko göstergesi sayısı ihtiyaca göre istenilen sayıda olabilmelidir.

1.16. İstenen banko göstergelerine ding-dong ses üreteci bağlanabilmelidir. Ses üreteçleri sadece ana

göstergeler ile sınırlandırılmamalıdır. İstenildiğinde istenilen bir banko için ses üreteci bağlanabilmelidir.

2.    ÇAĞRI TERMİNALİ

2.1. 2 adet El Terminali Ünitesi teknik özellikleri: Terminal ünitesi estetik ve ergonomik plastik gövde

içinde sağlam yapılı ve kullanışlı olmalıdır. Boyutları teklifte belirtilmelidir.

2.2. Mikroişlemci kontrollü olmalı, fonksiyonları sadece program değiştirilerek geliştirilebilmelidir.

2.3. Terminal üzerinde tek bir tuşa basılarak yeni bir sayı çağrılabilmelidir.

2.4. Terminal üzerindeki tuşlar, ağır hizmet tipi, çok yumuşak olmayan, basıldığını bir tıklamayla

hissettiren yapıda olmalıdır. Sadece kontak tamamlama esasına dayanan iletken serigraf kontaklı

klavyeler kabul edilmeyecektir.

2.5. Sanal terminalde sırada bekleyen kişi olması halinde özel bir pilot ışık yanacak, bekleyen

kalmamışsa bu pilot ışık sönerek durum bilgisi sağlayacaktır.

2.6. Sanal terminal üzerinden her personel kendi şifresini girerek çalışabilmelidir.

2.7. Sanal terminalde işleminin birden fazla aşama içermesi ve farklı noktalara gitmesi gerektiğinde

aynı numara ile başka servise transferi yapılabilmelidir.

2.8. Çağrılan bilet numarası terminal üzerindeki ekrandan izlenebilmelidir.

2.9. Terminal ekranında sırada bekleyen olup olmadığı görülebilmelidir.

2.10. Transfer işlemi başka belirli bir bankoya yapılabildiği gibi, başka bir servise yapılarak o servise

hizmet veren tüm bankolardan çağrılması da mümkün olmalıdır.

2.11. Bekleyen sayısını görmek için bir buton bulunmalı, ancak bekleyen sayısının tespitinde sadece

belirli bir servis değil, o bankonun görev listesindeki tüm servis ve transfer işlemlerine ait bekleyenler

de isteğe göre dikkate alınabilmelidir.

2.12. İstenen herhangi bir sayının çağrılabilmesi için nümerik giriş butonları bulunmalıdır.

2.13. Sanal terminal yazılımı: Çağrı işlemi bankolardaki terminal üniteleri yanında bilgisayarlar üzerine

yüklenecek özel yazılım modülü ile de sağlanabilmelidir. Fiziki terminal ve sanal terminal uygulaması

aynı anda paralel çalışabilmeli, isteyen personel istediği yöntemi kullanabilmelidir

2.14. Sanal terminal yazılımının sağlaması gereken asgari özellikler:

a) Sanal terminal yazılımının yüklendiği bilgisayarlarda asıl kurumsal yazılım mevcuttur. Windows

işletim sistemi kuralları dahilinde sanal terminal yazılımı ana yazılımın koşmasına zarar vermeyecek

yapıda olmalıdır.

b) Sanal terminal yazılımı ile bilet makinesi üzerindeki sunucu yazılımı TCP/IP protokolü ile soket

mantığında haberleşecektir.

c) Sanal terminal yazılımı ana kurumsal yazılım ile birlikte multitasking formatında birlikte çalışacak,

ancak ana kurumsal yazılımdan hiçbir data alışverişi iletişimi gerekmeyecektir.

d) Sanal terminal yazılımı yüklenen bilgisayarların sisteme tanıtımı her bilgisayarın IP no üzerinden

sağlanabilmeli, IP tespiti otomatik veya manuel girişle sağlanabilmelidir.

2.15. Sanal terminalde asıl servisinde bekleyenler bitmişse verilen öncelik sırasına göre otomatik olarak

çağrı yapılmalıdır.

2.16. Yardımlaşma ayarları sistemin asıl çalışma düzenini aksatmayacak şekilde yapılmalıdır.

Yardımlaşma fonksiyonu memurun isteğine göre ve sisteme kaydedilebilen bir öncelik dizesi (Priority

ranking)  protokoluna göre otomatik olarak sağlanmalıdır.

2.17. Transfer işlemi sadece belirli bir diğer bankoya da yapılabilmelidir. Bu durumda sadece istenen

banko transferi kabul etmelidir.

2.18. Transfer edilmiş işlemin yeni servis veya bankosunda hangi öncelikle çağrılacağı

ayarlanabilmelidir.

2.19. Bir işlemin başka bankolara transfer yanında ikinci kez aynı bankodan çağrılması da mümkün

olmalıdır. Bunun yöntemi (park, kendine transfer vb)

2.20. Transfer işlemi sırasında yeni bir fiş no atanmışsa, istendiği takdirde bu numaranın otomatik

olarak printer üzerinden gerçek fiş olarak çıktısı alınabilmelidir. Sistemde birden fazla printer bulunduğu

durumlarda fişin hangi printerden basılacağı seçilebilmelidir.

2.21. İsteğe bağlı olarak yönlendirme işleminin ardından operatöre ait özel yazıcıdan kullanıcının

yönlendirildiği kuyrukla ilgili yeni bir bilet basılacak ve bu bilet çağrı sahibine verilecektir. Bu özellik

birden fazla aşama içeren çağrılar için de kullanılabilmelidir. Operatörün yazıcısı sadece o operatöre ait

olacak veya kiosk cihazına bağlı olacaktır. Bu ek bilet yazıcısı adedi ile ilgili herhangi bir sınırlama

bulunmamalıdır.

2.22. Çağrılar belirli sıra, oran ve sınırlamalarla isteğe göre ayarlanabilmelidir.

2.23. Sistem operatörlere farklı yetkilendirmeler ve önceliklendirmeler verebilecektir.

2.24. Operatörlerin yetkili oldukları kuyruklar ağa bağlı bir bilgisayar üzerinden değiştirilebilecek ve aynı

operatör başka kuyruklarla da çalışabilecektir.

2.25. Kuyrukların önceliklendirmeleri değiştirilerek istenilen kuyruklardan daha fazla kullanıcıya hizmet

verilebilecektir. Birden fazla servisten kullanıcı çağırma işlemi, önceliklendirmeye göre yapılacaktır.

Herhangi bir serviste maksimum bekleme süresi sınırlanarak, bu limitin aşıldığı durumlarda öncelikli

çağrılması sağlanmalıdır. Örneğin, A kuyruğundan X kişi çağrıldıktan sonra, B kuyruğundan Y kadar kişi

HAZIRLAYANLAR ONAYLAYAN çağrılabilecektir.

2.26. Her banko için personelin adı ve sicil nosu yazılım üzerinden kaydedilebilmeli, her personel için

farklı bir şifre konularak bankolardaki personelin kimliği tanımlanabilmelidir. Bu bilgi personel verimini

ölçme amaçlı raporların sağlıklı olması için önemlidir.

3.MONTAJ ve KABUL

3.1 Sistemlerin montajı tamamen yüklenici firma tarafından, kurumun belirttiği bölüme, hasta kabul

işlemlerini aksatmayacak şekilde var olan yapıya entegre olacak vaziyette ücretsiz olarak yapılacaktır.

3.2 Firma montaja başlamadan önce kurumun personeline bildirecek ve kurum personeli ile birlikte işi

yürütecektir.

3.3 Tavan montaj gösterge standı krom-nikel olacaktır.

3.4 Tüm bağlantı şemaları ve kullanım kılavuzları kuruma sağlanacaktır.

3.5 Sistem modüler yapıda olacaktır.

3.6 Tüm kablolama işlemleri kablo kanalları içerisinden yapılacak ve kablolar görünmeyecektir.

3.7 Montajın tamamlanmasının ardından kuruma montajın tamamlandığı bildirilecektir.

3.8 Muayene ve kabul esnasında sistem test edilecektir. Muayene esnasında eksik ya da hatalı görünen

bölüm ya da parçalar takip eden zamanda ücretsiz olarak tamamlanacaktır. Eksik olan parçalar sistemin

çalışmasını engellemeyecek, eğer engelleyecek parçalar ise en geç 1 hafta içerisinde tamamlanacaktır.

4.  TEKNİK DESTEK, SERVİS VE BAKIM

4.1 Teknik servis iletişim bilgileri tekliflerle birlikte verilmelidir. Teklif veren firmalar 24 saat süresince,

teknik servis taleplerinin iletilebileceği bir telefon, e-posta veya web sitesi bulundurmalıdır. Teknik

servis talep süreleri, bu süre baz alınarak hesaplanacaktır.

4.2 Yerinde teknik servis gerekliliğine karar verildiği hallerde, 24 saat içerisinde bir teknik destek ekibi,

ilgili lokasyonda hazır olarak bulunmalı, hatanın onarımı talebin firmaya iletilme süresinden itibaren 48

saat içerisinde giderilmiş olmalıdır.

4.3 Sistemin bakımları 2 yıl süresince 3 ayda bir herhangi bir sıkıntı olmasa bile periyodik olarak

yapılacaktır ve tekliflerde belirtilecek ve periyodik bakımlar için ek bir ücret ödenmeyecek, teklifler bu

bedeller dahil olarak verilecektir.

4.4 Verilen teknik servis hizmetleri için servis formu düzenlenecek, yapılan işlemler açıkça

belirtilecektir. Servis formlarının 1 kopyası kuruma teslim edilecek, diğer kopyası firmada kalacaktır.

5. GARANTİ VE BAKIM

5.1 Garanti desteği sistemin devreye alındığı günden itibaren başlar.

5.2 Donanım garanti süresi en az 2 yıl olacaktır.

5.3 Garanti süresi içerisinde veya sonrasında sözleşmeli olarak veya talep halinde uygulanmak üzere

firmaca bakım onarımı gerçekleştirilen üniteler için servis formu doldurulacak, bu formlar ise

belirlenecek dönemlerde kuruma iletilecektir.

5.4 Sistemin kalitesi hakkında üretici ve servis sağlayıcı firmaların ISO 9001:2008 toplam kalite belgelerine sahip olması, Sıra çağrı Sistemi'nin bu belgede tescil edilmiş bir ürün olması gereklidir. (ISO

9001:2008 belgesinin başka ürünler için alınmış olması kabul edilmeyecektir). 5.5 Sisteme garanti

döneminde ve sonrasında teknik destek verileceği hakkında firmanın yeterliliği TSE hizmet yeterlilik

belgesiyle belgelenmiş olmalı, bu belge üzerinde Sıra Çağrı Sistemleri belirtilmiş olmalıdır.

5.6 Teklif edilen ürünlerin, yerli olması, üretiminin Türkiyede yapılması tercih sebebidir. Varsa, istekli

firmalar Yerli Malı Belgelerini teklifleri ile birlikte idareye sunmalıdır.

5.7  Montajı takiben kurumca görevlendirilecek kişilere yazılım ve donanım eğitimi, ayrıca sorumlu

teknik personele sistem kullanma eğitimi verilecektir. İstekli firma tarafından verilecek fiyat teklifi, bu

şartname maddelerinin tamamını karşılamak üzere, gerekli eğitimler, yazılımlar, hizmetler ve

donanımlar için geçerlidir. Bu şartname kapsamındaki ürün veya hizmetler için ek bir ücret

ödenmeyecek, verilen teklif bedelleri esas ve tamamı dahil olarak alınacaktır.

5.8  Kurulacak olan sistemde doğabilecek herhangi bir donanımsal sıkıntıda garanti kapsamında olacak

şekilde kurumumuz herhangi bir ek ücret ödemeksizin arıza bildirimini takiben 48 saat içerisinde

sisteme müdahale edilecektir.

 

 

Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km  YOZGAT  Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat:   S.SAVAŞ 

 Tel   :  0354 217 10 70-3444 Fax   : 0354 217 10 72  Web:http://www.bozok.edu.tr      

E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

10.10.2023 14:53