3 ADET SÜMER MARKA DİK TİP OTOKLAV CİHAZLARININ 1 YILLIK BAKIM-ONARIM-PARÇASIZ
|
T.C. YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü |
|
||
Sayı |
: 36049/BİYOMEDİKAL |
20.10.2022 |
||
Konu |
: Teklif |
|
||
İLGİLİ MAKAMA
Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.
Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 24/10/2022 tarihi saat 10:00’a kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.
Ali ÇEVİK
Hastane Müdürü
Tel: 0354 217 10 70
Faks: 0354 217 10 72
Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr
S.No |
Malzeme Adı |
Miktar |
Birim Fiyatı |
Toplam Tutarı |
1 |
BAKIM ONARIM(3 ADET SÜMER MARKA DİK TİP OTOKLAV CİHAZLARININ 1 YILLIK BAKIM-ONARIM-PARÇASIZ) |
1 ADET |
|
|
Ek : Teknik Şartname (1 sayfa)
Ödeme Vadesi Yaklaşık 360 Gün.
VERİLEN TEKLİFLERDE:
1- UBB/ MARKA/ MODEL BİLDİRİLMESİ ZORUNLUDUR
(Aksi takdirde teklifler geçersiz sayılacaktır)
2- TEKLİF FORMUNDA HANGİ SAYI NUMARALI TALEBE İSTİNADEN FİYAT VERİLDİĞİ BELİRTİLMEDİR
3- NUMUNELER HİÇBİR ŞEKİLDE SİPARİŞ MİKTARINDAN DÜŞÜLMEYECEKTİR
4- NUMUNELER EN GEÇ 4 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMELİDİR
3 ADET SÜMER MARKA DİK TİP OTOKLAV CİHAZLARININ 1(BİR) YILLIK BAKIM-ONARIM
HİZMETİ(PARÇASIZ) ALIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
A.TEKLİF DOSYASINDA İSTENİLEN BELGELER
1.İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE'nin "Hizmet Yeterlilik Belgesi" ve T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı'nın Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi
B.PERİYODİK BAKIM / ONARIM GÜN VE SAATLERİ
1.Periyodik ve koruyucu bakımlar, cihazın bulunduğu kuruluşun ilgili birim sorumlusu, Biyomedikal Birimi ile ilgili bölüm sorumlusu ve ilgili firma sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde belirlenen tarih ve saatte yapılır.
2.Yüklenici, periyodik bakım için yapılacak işleri daha önceden belirleyerek Biyomedikal Birimine yazılı
olarak bildirir.
C.SERVİS HİZMETLERİ
1.Yukarıdaki maddelerde belirtilen servis hizmetleri, belirtilen zamanlarda Biyomedikal Birimi teknik
elemanlarının gözetiminde yapılır. Biyomedikal Birimi gözetimi dışında yapılan işlemler için ücret ödenmez Cihazın bakımını yapan yüklenici firmanın 4 nüshalık servis formu teknik personel ile birlikte düzenlenir ve bu formların birer nüshası cihazın bulunduğu ilgili birimde, Biyomedikal Biriminde yüklenici firmada kalır, diğer bir nüshası fatura ile birlikte satın alma birimine verilir. Nüshalarda yüklenici firma kaşesi, cihazın bulunduğu ilgili birim yetkilisinin, Biyomedikal Biriminin teknik elemanının ve yüklenici firmanın servis
elamanın imzaları olmalıdır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.
2.Servis hizmeti sonunda cihazda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan programsal, elektronik veya mekanik parça işlevlerinin iptali gibi nedenlerden oluşan yeni bir arızadan yüklenici firma sorumlu tutulur bu durumda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.
3.Cihazda arızanın giderilmesi için herhangi bir parçaya ihtiyaç duyulursa yüklenici firma gerekli parçanın teknik özelliklerini belirten teknik servis raporu hazırlayarak idareye teslim eder. Hastane gerekli parçayı temin ettikten sonra yüklenici firmaya haber verir. Yüklenici firma 48 (2 gün) saat içerisinde parçanın
montajını ücretsiz yapmakla yükümlüdür.
4.Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.
5.Yüklenici, bakım faaliyetlerinde cihazın elektrik güvenlik testlerini yapmalıdır.
6.Arızanın acil giderilmesi gereken veya istenen durumlarda gerekli ise yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında veya hafta sonu bayram ve resmi tatil günlerinde çalışırsa; arızayı giderme çalışmaları nedeniyle tatil günleri ve mesai saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai saatleri saatleri
dışında çalışmalar için hiçbir şekilde ek ücret ödenmez, teknik personelin seyahat masrafları ve benzeri masrafları verilmez.
7.Cihazda fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde onarım işlemleri bitmemiş sayılır.
8.ünitede çalışan cihazların % 95 up-time çalışmayı gerçekleştirmesi sağlanacaktır.
9. Cihazların periyodik bakımlarında aşağıdaki işlemler yapılacaktır.
Cihazın yan ve ön koruma sacları açılıp fiziki kontrolleri yapılacaktır.
Pano ve otomasyon bölümü giriş çıkış prosedür takibi yapılacaktır.
Pano içerisinde bulunan kontaktör, termik, sigorta ve tüm bağlantıların kontrolü yapılacaktır.
Kumanda paneli,printer ve manometrelerin kontrolleri yapılacaktır.
Kapak ve göbek contalarının kontrolleri yapılacaktır.
Kayar kapak contalarının kontrolü ve temizliği yapılacaktır.
Hava kompresörü veya merkezi hava bağlantıları kontrolü yapılacaktır.
Jeneratör emniyet ventilinin basınç kontrolü ve referans ayarları kontrol edilecektir.
Jeneratör içi temizlenecek ve kireçlenme bulguları var ise yetkililere aktarılacaktır.
Sıvı seviye elektrotları ve şamandıra kontrolü yapılacaktır.
Rezistans, rezistans kabloları ve bağlantılarının kontrolleri yapılacaktır.
Su motoru ve su motoru valfinin bağlantıları kontrol edilecektir.
Tahliye ve Sirkülasyon motoru bağlantıları kontrol edilecektir.
Vakum motoru ve vakum valfinin bağlantıları kontrol edilecektir.
Ceket doldurma ve kondens hattının kontrolü yapılacaktır.
Ceket emniyet ventilinin basın kontrolü ve referans ayarları kontrol edilecektir.
Cihazın buhar hattı, vakum hattı ve hava hattı kaçak kontrolleri yapılacaktır.
10.Servis hizmeti sonunda, cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim edilir.
D.ARIZAYA MÜDAHALE
Herhangi bir zamanda cihazın teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin belirlediği normların altına düşmesi durumları ?arıza? olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızalara müdahale etmekle yükümlüdür.
1.Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi halinde, cihazın
bulunduğu yerin yetkilisi, yükleniciyi telefon, fax veya e-posta ile bilgilendirir. Bilgilendirme tarih ve saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 48 (kırk sekiz) saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek ve arıza tespitini müteakip yedek parça gerektiren durumlarda hastaneye yedek parça fiyatını içeren proforma vermek zorundadır.
2.Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaza müdahaleden itibaren en geç 12(on iki) saat
içinde arıza giderilmiş olmalıdır.
E.CEZAİ HÜKÜMLER
1.Arıza bildiriminin ardından D.1. maddesinde belirtilen süreler içerisinde arızanın nedeni tespit edilmelidir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda her saat için ilgili cihazın periyodik bakım/onarım sözleşme bedeline %0,1(binde biri) oranında kesilen ceza yüklenicinin ilgili dönemindeki tahakkukundan kesilir.
2.Yukarıda belirtilen D.2. maddesinde süreler aşıldığı halde cihaz çalışmıyorsa gecikilen her gün için
periyodik bakım/onarım cihaz başına düşen sözleşme bedelinin %3(yüzde üçü) kesilerek ceza olarak
tahakkuk ettirilir. Cihazın periyodik bakımlarının yapılmaması durumunda ise ,o dönem bakım faturası
ödenmez ve periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %5(yüzde beşi) kesilerek ceza olarak kesilir ve bir sonraki bakım faturasından tahakkuk ettirilir.
3.Cihazın servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür. 4.Şartnamedeki diğer maddelerin eksik olarak yerine getirmesi durumunda, ilgili cihazın periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %1(yüzde biri) oranında kesilen ceza, yüklenicinin ilgili dönemindeki tahakkukundan kesilir.
F.TEKNİK ÖZELLİKLER
Yüklenici arızalar dışındaki durumlarda, sözleşme kapsamındaki cihaza 1 (bir) yılda 2(iki) ay aralıklarla
6(altı) defa bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla varsa bakım kitlerini yenilemekle yükümlüdür.
Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km YOZGAT Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat: Elif Nazlı KAYHAN
Tel : 0354 217 10 70 Fax : 0354 217 10 72 Web:http://www.bozok.edu.tr
E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr
20.10.2022 13:21