DRAGER MARKALI VENTİLATÖRLER VE ANESTEZİ CİHAZLARININ 1 YILLIK PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIMI GÜNCEL
|
T.C. YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü |
|
||
Sayı |
: 37102-37103-37104/BİYOMEDİKAL |
09.10.2023 |
||
Konu |
: Teklif |
|
||
İLGİLİ MAKAMA
Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.
Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 13/10/2023 tarihi saat 12:00’a kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.
Ali ÇEVİK
Hastane Müdürü
Tel: 0354 217 10 70
Faks: 0354 217 10 72
Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr
S.No |
Malzeme Adı |
Miktar |
Birim Fiyatı |
Toplam Tutarı |
1 |
DRAGER SAVİNA 300 MODEL 14 ADET VENTİLATÖR CİHAZININ 1 YILLIK PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIMI |
14 ADET |
|
|
2 |
DRAGER PRİMUS MODEL 6 ADET ANESTEZİ CİHAZININ 1 YILLIK PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIMI |
6 ADET |
|
|
3 |
DRAGER BABYLOG 2 ADET PEDİATRİK VENTİLATÖR CİHAZININ İÇİN 1 YILLIK PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIMI |
2 ADET |
|
|
Ek : Teknik Şartname (1 sayfa)
Ödeme Vadesi Yaklaşık 150 GÜN
VERİLEN TEKLİFLERDE:
1- UBB/ MARKA/ MODEL BİLDİRİLMESİ ZORUNLUDUR
(Aksi takdirde teklifler geçersiz sayılacaktır)
2- TEKLİF FORMUNDA HANGİ SAYI NUMARALI TALEBE İSTİNADEN FİYAT VERİLDİĞİ BELİRTİLMEDİR
3- NUMUNELER HİÇBİR ŞEKİLDE SİPARİŞ MİKTARINDAN DÜŞÜLMEYECEKTİR
4- NUMUNELER EN GEÇ 4 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMELİDİR
TEKNİK ŞARTNAMESİ
Kapsam: Bu şartname Drager marka savina 300 model 14(on dört) adet ventilatör cihazı için 1 yıllık
parça hariç bakım-onarım hizmeti alımını kapsamaktadır.
A. TEKLİF DOSYASINDA İSTENİLEN BELGELER
1. İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE'nin Hizmet Yeterlilik Belgesi.
2. Bakım yapacak kişilerin ilgili cihazın marka ve modeline göre üretici firmadan verilen Eğitim
Sertifikası.
B. PERiYODİK BAKIM / ONARIM GÜN VE SAATLERİ
1. Periyodik ve koruyucu bakımlar, cihazın bulunduğu kuruluşun ilgili birim sorumlusu, Biyomedikal
Birimi ile ilgili bölüm sorumlusu ve ilgili firma sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde
belirlenen tarih ve saatte yapılır.
2. Yüklenici, periyodik bakım için yapılacak işleri daha önceden belirleyerek Biyomedikal Birimine
yazılı olarak bildirir.
C. SERVİS HİZMETLERİ
1. Yukarıdaki maddelerde belirtilen servis hizmetleri, belirtilen zamanlarda Biyomedikal Birimi teknik
elemanlarının gözetiminde yapılır. Biyomedikal Birimi gözetimi dışında yapılan işlemler için ücret
ödenmez. Cihazın bakımını yapan yüklenici firmanın 4 nüshalı servis formu teknik personel ile birlikte
düzenlenir ve bu formların birer nüshası cihazın bulunduğu ilgili birimde, Biyomedikal Biriminde
yüklenici firmada kalır, diğer bir nüshası fatura ile birlikte satın alma birimine verilir. Nüshalarda
yüklenici firma kaşesi, cihazın bulunduğu ilgili birim yetkilisinin, Biyomedikal Biriminin teknik elemanının
ve yüklenici firmanın servis elamanın imzaları olmalıdır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması
gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.
2. Servis hizmeti sonunda cihazda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan
programsal, elektronik veya mekanik parça işlevlerinin iptali gibi nedenlerden oluşan yeni bir arızadan
yüklenici firma sorumlu tutulur bu durumda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.
3. Cihazda arızanın giderilmesi için herhangi bir parçaya ihtiyaç duyulursa yüklenici firma gerekli
parçanın teknik özelliklerini belirten teknik servis raporu hazırlayarak idareye teslim eder. Hastanegerekli parçayı temin ettikten sonra yüklenici firmaya haber verir. Yüklenici firma 48 (2 gün) saat
içerisinde parçanın montajını ücretsiz yapmakla yükümlüdür. 4. Yüklenici her türlü can ve mal
güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.
5. Yüklenici, bakım faaliyetlerinde cihazın elektrik güvenlik testlerini yapmalıdır.
6. Arızanın acil giderilmesi gereken veya istenen durumlarda gerekli ise yüklenici mesai saatleri
dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında veya hafta sonu
bayram ve resmi tatil günlerinde çalışırsa; arızayı giderme çalışmaları nedeniyle tatil günleri ve mesai
saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai
saatleri saatleri dışında çalışmalar için hiçbir şekilde ek ücret ödenmez, teknik personelin seyahat
masrafları ve benzeri masrafları verilmez.
7. Cihazda fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde onarım işlemleri bitmemiş sayılır.
8. Servis hizmeti sonunda, cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim
edilir.
D. ARIZAYA MÜDAHALE
Herhangi bir zamanda cihazın teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin
belirlediği normların altına düşmesi durumları ?arıza? olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızalara
müdahale etmekle yükümlüdür.
1. Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi halinde, cihazın
bulunduğu yerin yetkilisi, yükleniciyi telefon, fax veya e-posta ile bilgilendirir. Bilgilendirme tarih ve
saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 48 (kırksekiz)
saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek ve arıza tespitini mütakip yedek
parça gerektiren durumlarda hastaneye yedek parça fiyatını içeren proforma vermek zorundadır.
2. Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaza müdahaleden itibaren en geç 12(on iki)
saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.
E. CEZAİ HÜKÜMLER
1. Arıza bildiriminin ardından D.1. maddesinde belirtilen süreler içerisinde arızanın nedeni tespit
edilmelidir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda her saat için ilgili cihazın periyodik bakım/onarım
sözleşme bedeline %0,1(binde biri) oranında kesilen ceza yüklenicinin ilgili dönemindeki tahakkukundan
kesilir.
2. Yukarıda belirtilen D.2. maddesinde süreler aşıldığı halde cihaz çalışmıyorsa gecikilen her gün için
periyodik bakım/onarım cihaz başına düşen sözleşme bedelinin %3(yüzde üçü) kesilerek ceza olarak
tahakkuk ettirilir. Cihazın periyodik bakımlarının yapılmaması durumunda ise ,o dönem bakım faturası
ödenmez ve periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %5(yüzde beşi) kesilerek ceza olarak kesilir ve
bir sonraki bakım faturasından tahakkuk ettirilir.
3. Cihazın servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici
neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.
4. Şartnamedeki diğer maddelerin eksik olarak yerine getirmesi durumunda, ilgili cihazın periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %1(yüzde biri) oranında kesilen ceza, yüklenicinin ilgili dönemindeki
tahakkukundan kesilir.
F. TEKNİK ÖZELLİKLER
Yüklenici arızalar dışındaki durumlarda, sözleşme kapsamındaki cihazlara 6(altı) ay aralıklarla 2 (iki)
periyodik bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla yükümlüdür.
TEKNİK ŞARTNAMESİ
Kapsam: Bu şartname Drager marka primus model 6(altı) adet anestezi cihazının 1 yıllık parça hariç
bakım onarım hizmetini kapsamaktadır.
A. TEKLİF DOSYASINDA İSTENİLEN BELGELER
1. İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE'nin Hizmet Yeterlilik Belgesi.
2. Bakım yapacak kişilerin ilgili cihazın marka ve modeline göre üretici firmadan verilen Eğitim
Sertifikası.
B. PERiYODİK BAKIM / ONARIM GÜN VE SAATLERİ
1. Periyodik ve koruyucu bakımlar, cihazın bulunduğu kuruluşun ilgili birim sorumlusu, Biyomedikal
Birimi ile ilgili bölüm sorumlusu ve ilgili firma sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde
belirlenen tarih ve saatte yapılır.
2. Yüklenici, periyodik bakım için yapılacak işleri daha önceden belirleyerek Biyomedikal Birimine
yazılı olarak bildirir.
C. SERVİS HİZMETLERİ
1. Yukarıdaki maddelerde belirtilen servis hizmetleri, belirtilen zamanlarda Biyomedikal Birimi teknik
elemanlarının gözetiminde yapılır. Biyomedikal Birimi gözetimi dışında yapılan işlemler için ücret
ödenmez. Cihazın bakımını yapan yüklenici firmanın 4 nüshalı servis formu teknik personel ile birlikte
düzenlenir ve bu formların birer nüshası cihazın bulunduğu ilgili birimde, Biyomedikal Biriminde
yüklenici firmada kalır, diğer bir nüshası fatura ile birlikte satın alma birimine verilir. Nüshalarda
yüklenici firma kaşesi, cihazın bulunduğu ilgili birim yetkilisinin, Biyomedikal Biriminin teknik elemanının
ve yüklenici firmanın servis elamanın imzaları olmalıdır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması
gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.
2. Servis hizmeti sonunda cihazda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan
programsal, elektronik veya mekanik parça işlevlerinin iptali gibi nedenlerden oluşan yeni bir arızadan
yüklenici firma sorumlu tutulur bu durumda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.
3. Cihazda arızanın giderilmesi için herhangi bir parçaya ihtiyaç duyulursa yüklenici firma gerekli
parçanın teknik özelliklerini belirten teknik servis raporu hazırlayarak idareye teslim eder. Hastane
gerekli parçayı temin ettikten sonra yüklenici firmaya haber verir. Yüklenici firma 48 (2 gün) saat
içerisinde parçanın montajını ücretsiz yapmakla yükümlüdür.
4. Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.
5. Yüklenici, bakım faaliyetlerinde cihazın elektrik güvenlik testlerini yapmalıdır.
6. Arızanın acil giderilmesi gereken veya istenen durumlarda gerekli ise yüklenici mesai saatleri dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında veya hafta sonu
bayram ve resmi tatil günlerinde çalışırsa; arızayı giderme çalışmaları nedeniyle tatil günleri ve mesai
saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai
saatleri saatleri dışında çalışmalar için hiçbir şekilde ek ücret ödenmez, teknik personelin seyahat
masrafları ve benzeri masrafları verilmez. 7. Cihazda fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde
onarım işlemleri bitmemiş sayılır.
8. Servis hizmeti sonunda, cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim
edilir.
D. ARIZAYA MÜDAHALE
Herhangi bir zamanda cihazın teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin
belirlediği normların altına düşmesi durumları ?arıza? olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızalara
müdahale etmekle yükümlüdür.
1. Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi halinde, cihazın
bulunduğu yerin yetkilisi, yükleniciyi telefon, fax veya e-posta ile bilgilendirir. Bilgilendirme tarih ve
saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 48 (kırksekiz)
saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek ve arıza tespitini mütakip yedek
parça gerektiren durumlarda hastaneye yedek parça fiyatını içeren proforma vermek zorundadır.
2. Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaza müdahaleden itibaren en geç 12(on iki)
saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.
E. CEZAİ HÜKÜMLER
1. Arıza bildiriminin ardından D.1. maddesinde belirtilen süreler içerisinde arızanın nedeni tespit
edilmelidir.Belirtilen sürenin aşılması durumunda her saat için ilgili cihazın periyodik bakım/onarım
sözleşme bedeline %0,1(binde biri) oranında kesilen ceza yüklenicinin ilgili dönemindeki tahakkukundan
kesilir.
2. Yukarıda belirtilen D.2. maddesinde süreler aşıldığı halde cihaz çalışmıyorsa gecikilen her gün için
periyodik bakım/onarım cihaz başına düşen sözleşme bedelinin %3(yüzde üçü) kesilerek ceza olarak
tahakkuk ettirilir. Cihazın periyodik bakımlarının yapılmaması durumunda ise ,o dönem bakım faturası
ödenmez ve periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %5(yüzde beşi) kesilerek ceza olarak kesilir ve
bir sonraki bakım faturasından tahakkuk ettirilir.
3. Cihazın servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici
neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.
4. Şartnamedeki diğer maddelerin eksik olarak yerine getirmesi durumunda, ilgili cihazın periyodik
bakım/onarım sözleşme bedelinin %1(yüzde biri) oranında kesilen ceza, yüklenicinin ilgili dönemindeki
tahakkukundan kesilir.
F. TEKNİK ÖZELLİKLER
Yüklenici arızalar dışındaki durumlarda, sözleşme kapsamındaki cihaza veya cihazlara 6(altı) ay
aralıklarla 2 (iki) periyodik bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla yükümlüdür.
TEKNİK ŞARTNAME
Kapsam: Bu şartname Drager marka Babylog model 2(iki) adet pediatrik ventilatörlerin 1 yıllık parça
hariç bakım onarımını kapsamaktadır.
A. TEKLİF DOSYASINDA İSTENİLEN BELGELER
1. İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE'nin Hizmet Yeterlilik Belgesi.
2. Bakım yapacak kişilerin ilgili cihazın marka ve modeline göre üretici firmadan verilen Eğitim
Sertifikası.
B. PERiYODİK BAKIM / ONARIM GÜN VE SAATLERİ
1. Periyodik ve koruyucu bakımlar, cihazın bulunduğu kuruluşun ilgili birim sorumlusu, Biyomedikal
Birimi ile ilgili bölüm sorumlusu ve ilgili firma sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde
belirlenen tarih ve saatte yapılır.
2. Yüklenici, periyodik bakım için yapılacak işleri daha önceden belirleyerek Biyomedikal Birimine
yazılı olarak bildirir.
C. SERVİS HİZMETLERİ
1. Yukarıdaki maddelerde belirtilen servis hizmetleri, belirtilen zamanlarda Biyomedikal Birimi teknik
elemanlarının gözetiminde yapılır. Biyomedikal Birimi gözetimi dışında yapılan işlemler için ücret
ödenmez. Cihazın bakımını yapan yüklenici firmanın 4 nüshalı servis formu teknik personel ile birlikte
düzenlenir ve bu formların birer nüshası cihazın bulunduğu ilgili birimde, Biyomedikal Biriminde
yüklenici firmada kalır, diğer bir nüshası fatura ile birlikte satın alma birimine verilir. Nüshalarda
yüklenici firma kaşesi, cihazın bulunduğu ilgili birim yetkilisinin, Biyomedikal Biriminin teknik elemanının
ve yüklenici firmanın servis elamanın imzaları olmalıdır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması
gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.
2. Servis hizmeti sonunda cihazda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan
programsal, elektronik veya mekanik parça işlevlerinin iptali gibi nedenlerden oluşan yeni bir arızadan
yüklenici firma sorumlu tutulur bu durumda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.
3. Cihazda arızanın giderilmesi için herhangi bir parçaya ihtiyaç duyulursa yüklenici firma gerekli
parçanın teknik özelliklerini belirten teknik servis raporu hazırlayarak idareye teslim eder. Hastane
gerekli parçayı temin ettikten sonra yüklenici firmaya haber verir. Yüklenici firma 48 (2 gün) saat
içerisinde parçanın montajını ücretsiz yapmakla yükümlüdür.
4. Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır. 5. Yüklenici, bakım faaliyetlerinde cihazın elektrik güvenlik testlerini yapmalıdır.
6. Arızanın acil giderilmesi gereken veya istenen durumlarda gerekli ise yüklenici mesai saatleri
dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında veya hafta sonu
bayram ve resmi tatil günlerinde çalışırsa; arızayı giderme çalışmaları nedeniyle tatil günleri ve mesai
saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai
saatleri saatleri dışında çalışmalar için hiçbir şekilde ek ücret ödenmez, teknik personelin seyahat
masrafları ve benzeri masrafları verilmez.
7. Cihazda fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde onarım işlemleri bitmemiş sayılır.
8. Servis hizmeti sonunda, cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim
edilir.
D. ARIZAYA MÜDAHALE
Herhangi bir zamanda cihazın teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin
belirlediği normların altına düşmesi durumları ?arıza? olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızalara
müdahale etmekle yükümlüdür.
1. Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi halinde, cihazın
bulunduğu yerin yetkilisi, yükleniciyi telefon, fax veya e-posta ile bilgilendirir. Bilgilendirme tarih ve
saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 48 (kırksekiz)
saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek ve arıza tespitini mütakip yedek
parça gerektiren durumlarda hastaneye yedek parça fiyatını içeren proforma vermek zorundadır.
2. Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaza müdahaleden itibaren en geç 12(on iki)
saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.
E. CEZAİ HÜKÜMLER
1. Arıza bildiriminin ardından D.1. maddesinde belirtilen süreler içerisinde arızanın nedeni tespit
edilmelidir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda her saat için ilgili cihazın periyodik bakım/onarım
sözleşme bedeline %0,1(binde biri) oranında kesilen ceza yüklenicinin ilgili dönemindeki tahakkukundan
kesilir.
2. Yukarıda belirtilen D.2. maddesinde süreler aşıldığı halde cihaz çalışmıyorsa gecikilen her gün için
periyodik bakım/onarım cihaz başına düşen sözleşme bedelinin %3(yüzde üçü) kesilerek ceza olarak
tahakkuk ettirilir. Cihazın periyodik bakımlarının yapılmaması durumunda ise ,o dönem bakım faturası
ödenmez ve periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %5(yüzde beşi) kesilerek ceza olarak kesilir ve
bir sonraki bakım faturasından tahakkuk ettirilir.
3. Cihazın servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici
neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.
4. Şartnamedeki diğer maddelerin eksik olarak yerine getirmesi durumunda, ilgili cihazın periyodik
bakım/onarım sözleşme bedelinin %1(yüzde biri) oranında kesilen ceza, yüklenicinin ilgili dönemindeki
tahakkukundan kesilir.
F. TEKNİK ÖZELLİKLER
Yüklenici arızalar dışındaki durumlarda, sözleşme kapsamındaki cihaza veya cihazlara 6(altı) ay aralıklarla 2 (iki) periyodik bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla yükümlüdür.
Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km YOZGAT Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat: S.SAVAŞ
Tel : 0354 217 10 70 Fax : 0354 217 10 72 Web:http://www.bozok.edu.tr
E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr
9.10.2023 14:18