SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

DOĞRUDAN TEMİN

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ İÇİN 1 YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI

 

 

T.C.

YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü

 

Sayı

: 38325/TEKNİK SERVİS

05.08.2024

Konu

: Teklif

 

         

 

İLGİLİ MAKAMA

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.

Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 08/08/2024 tarihi saat 17:00’a  kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.

 

                                                                                                                                              Yakup ARIKAN

                                                                                                                                            Hastane Müdür V.

 

 

Tel: 0354 217 10 70

Faks: 0354 217 10 72

Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

S.No

Malzeme Adı

Miktar

Birim Fiyatı

Toplam Tutarı

1

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ İÇİN 1 YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI

3 BAKIM

 

 

 

 

 

 

 

Ek : Teknik Şartname (2 sayfa)

 

Ödeme Vadesi Yaklaşık 150 gün

VERİLEN TEKLİFLERDE:

1- UBB/ MARKA/ MODEL BİLDİRİLMESİ ZORUNLUDUR

(Aksi takdirde teklifler geçersiz sayılacaktır)

2- TEKLİF FORMUNDA HANGİ SAYI NUMARALI TALEBE İSTİNADEN FİYAT VERİLDİĞİ BELİRTİLMEDİR

3- NUMUNELER HİÇBİR ŞEKİLDE SİPARİŞ MİKTARINDAN DÜŞÜLMEYECEKTİR

4- NUMUNELER EN GEÇ 4  İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMELİDİR

 

 

 

 

HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ BAKIM VE ONARIM  ŞARTNAMESİ;

 

1-Yozgat Bozok Üniversitesi Araştırma Ve Uygulama Merkezi Hemşire Çağrı Sistemi bakım ve onarım

işini kapsar.

2-Bakım ve onarımda teklif verecek firmalar Hemşire Çağrı Sistemi bakım ve onarımı yaptığını veya bu

iş ile ilgili hali hazırda kurulu olan markanın malzeme ve sistemlerini ürettiğini/montajını yaptığının

yetkilisi olduğunu belgelemek zorundadır.

3-Hemşire Çağrı Sistemi bakım sözleşmesinin imzalanmasına müteakip yılda 3 kez 4 ayda bir yerinde

müdahale yöntemi ile yapılacaktır.

4-Bakım ayları dışında meydana gelecek arızalar, uzak bağlantı ile ya da gerektiğinde yerinde müdahale sağlanarak giderilecektir.

5-Yapılacak bakım uzak bağlantı sağlanarak yapılacak olur ise bağlantının açık olmasının sağlamak

kurumun sorumluluğundadır.

6-Bakım tarihlerini İdare ve Yüklenici hastanenizin veya personelinizin iş yoğunluğuna göre

değiştirebilir. Bakım esnasında hastanenin görevlendirmesi durumunda teknik birim elemanlarından en az 1 kişi firmaya refakat edecek ya da hastanenin teknik personel görevlendirmemesi durumunda

yüklenici firma personelleri tarafından yapılacak olup, yapılan tüm çalışmalar tutanak halinde ilgili

birime verilecektir.

7-Mevcut sistemdeki arızalar tespit edilecek ve bakımı yapılıp çalışır hale getirilecektir.

8-Arızalı parçaların öncelikle onarımı yoluna gidilecektir, onarımının yapılamaması durumunda yenisi

bakım firmasının teslim ettiği teknik rapor doğrultusunda hastane idaresi tarafından temin edilir ya da bakım firması hastanenin onayını alarak ücreti mukabilimde ilgili parçayı temin edip arızalı parçayı

yenisi ile değiştirecektir.

9-Yüklenici bakım yapılacak sistemin çalışma prensibi, özelliği ve kullanımı konusunda talep edilmesi

durumunda idarenin belirleyeceği en az 1 personeli bilgilendirecek ve eğitecektir.

10-Bakım sonucu verilecek olan tutanaklar firmanın yetkilisi tarafından imzalanarak teknik birime teslim edilecektir.

11-Yüklenici 24 saat ulaşılır telefonu hastane idaresine bildirecektir.

 

12.YAPILACAK İŞLER:

12.a Acil kod santral sunucusu (renkli kodlar)kontrol ve testleri.

12.b Raporlama servisi(kayıtlar) kontrol ve testleri

12.c Hemşire çağrı sistemi(oda kontrol panelleri, yatak başı çağrı reset üniteleri, banyo wc çağrı reset

üniteleri, adres modülleri kapı üstü ihbar lambaları, el seti çağrı üniteleri, güç kaynakları, data

kontrolleri vb.) kontrol ve testleri. (Sunucu tarafı)

12.d Konsültasyon hekim çağrı sistemi kontrol ve testleri.

12.e Pager (cap kodları, kapsama alanları)kontrol ve testleri.

12.f Kablosuz aktarıcılar (Antenler, güç beslemeleri)kontrolü ve testleri

12.g Hemşire deski (Ip adresleri, güç ve data)kontrol ve testleri.

12.h Acil konsültasyon panaeli (Ip adresleri güç ve data)kontrolü ve testleri.

12.j Hastane çağrı santral sunucusu (sistem yazılımı, Ip değişiklikleri, donanım kontrolleri, telefon ağı,

data hattı)kontrol ve testleri.

13-SİSTEM BİLGİLERİ

ATEK Marka Hemşire Çağrı Sistemi Ve Acil kod Sistemi

Zemin Kat:

2 adet hemşire desk monitörü

14 adet oda içi panel

14 adet banyo wc cağrı reset ünitesi

28 adet yatak başı çağrı reset ünitesi

28 adet el seti çağrı ünitesi

1.Kat

2 adet hemşire desk monitörü

28 adet oda içi panel

28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi

48 adet yatak başı çağrı ünitesi

48 adet el seti çağrı ünitesi

2.Kat

2 adet hemşire desk monitörü

28 adet oda içi panel

28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi

48 adet yatak başı çağrı ünitesi

48 adet el seti çağrı ünitesi

3.Kat

2 adet hemşire desk monitörü

28 adet oda içi panel

28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi

48 adet yatak başı çağrı ünitesi

48 adet el seti çağrı ünitesi

4.Kat

2 adet hemşire desk monitörü

28 adet oda içi panel

28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi

48 adet yatak başı çağrı ünitesi

48 adet el seti çağrı ünitesi

ACİL ÇAĞRI KOD SİSTEM

Beyaz kod(1111)

Mavi kod(2222)

Pembe kod(3333)

Kırmızı kod(4444)

 

Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km  YOZGAT  Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat:  Elif Nazlı KAYHAN

 Tel   :  0354 217 10 70 – 0354 212 70 10 (Dahili: 3444) Fax   : 0354 217 10 72  Web:http://www.bozok.edu.tr      

E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

5.08.2024 16:38