HİZMET (HEMŞİRE ÇAĞRI VE ACİL ÇAGRI KOD SİSTEMİ BAKIM İŞİ) ALIMI/36611
|
T.C. YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü |
|
||
Sayı |
: 36611/TEKNİK SERVİS |
18.04.2023 |
||
Konu |
: Teklif |
|
||
İLGİLİ MAKAMA
Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.
Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 25/04/2023 tarihi saat 17:00’a kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.
Ali ÇEVİK
Hastane Müdürü
Tel: 0354 217 10 70
Faks: 0354 217 10 72
Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr
S.No |
Malzeme Adı |
Miktar |
Birim Fiyatı |
Toplam Tutarı |
1 |
HİZMET (HEMŞİRE ÇAĞRI VE ACİL ÇAGRI KOD SİSTEMİ BAKIM İŞİ) |
1 ADET |
|
|
Ek : Teknik Şartname (1 sayfa)
Ödeme Vadesi Yaklaşık 360 Gün.
VERİLEN TEKLİFLERDE:
1- UBB/ MARKA/ MODEL BİLDİRİLMESİ ZORUNLUDUR
(Aksi takdirde teklifler geçersiz sayılacaktır)
2- TEKLİF FORMUNDA HANGİ SAYI NUMARALI TALEBE İSTİNADEN FİYAT VERİLDİĞİ BELİRTİLMEDİR
3- NUMUNELER HİÇBİR ŞEKİLDE SİPARİŞ MİKTARINDAN DÜŞÜLMEYECEKTİR
4- NUMUNELER EN GEÇ 4 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMELİDİR
HEMŞİRE ÇAĞRI SİSTEMİ BAKIM VE ONARIM
ŞARTNAMESİ
1-Yozgat Bozok Üniversitesi Araştırma Ve Uygulama Merkezi Hemşire Çağrı Sistemi bakım ve onarım
şini kapsar.
2-Bakım ve onarımda teklif verecek firmalar Hemşire Çağrı Sistemi bakım ve onarımı yaptığını veya bu
ş ile ilgili hali hazırda kurulu olan markanın malzeme ve sistemlerini ürettiğini/montajını yaptığının
yetkilisi olduğunu belgelemek zorundadır.
3-Hemşire Çağrı Sistemi bakım sözleşmesinin imzalanmasına müteakip yılda 3 kez 4 ayda bir yerinde
müdahale yöntemi ile yapılacaktır.
4-Bakım ayları dışında meydana gelecek arızalar, uzak bağlantı ile ya da gerektiğinde yerinde müdahale sağlanarak giderilecektir.
5-Yapılacak bakım uzak bağlantı sağlanarak yapılacak olur ise bağlantının açık olmasının sağlamak
kurumun sorumluluğundadır.
6-Bakım tarihlerini İdare ve Yüklenici hastanenizin veya personelinizin iş yoğunluğuna göre
değiştirebilir. Bakım esnasında hastanenin görevlendirmesi durumunda teknik birim elemanlarından en az 1 kişi firmaya refakat edecek ya da hastanenin teknik personel görevlendirmemesi durumunda
yüklenici firma personelleri tarafından yapılacak olup, yapılan tüm çalışmalar tutanak halinde ilgili
birime verilecektir.
7-Mevcut sistemdeki arızalar tespit edilecek ve bakımı yapılıp çalışır hale getirilecektir.
8-Arızalı parçaların öncelikle onarımı yoluna gidilecektir, onarımının yapılamaması durumunda yenisi
bakım firmasının teslim ettiği teknik rapor doğrultusunda hastane idaresi tarafından temin edilir ya da bakım firması hastanenin onayını alarak ücreti mukabilimde ilgili parçayı temin edip arızalı parçayı
yenisi ile değiştirecektir.
9-Yüklenici bakım yapılacak sistemin çalışma prensibi, özelliği ve kullanımı konusunda talep edilmesi
durumunda idarenin belirleyeceği en az 1 personeli bilgilendirecek ve eğitecektir.
10-Bakım sonucu verilecek olan tutanaklar firmanın yetkilisi tarafından imzalanarak teknik birime teslim edilecektir.
11-Yüklenici 24 saat ulaşılır telefonu hastane idaresine bildirecektir.
12- YAPILACAK İŞLER:
12.a Acil kod santral sunucusu (renkli kodlar)kontrol ve testleri.
12.b Raporlama servisi(kayıtlar) kontrol ve testleri
12.c Hemşire çağrı sistemi(oda kontrol panelleri, yatak başı çağrı reset üniteleri, banyo wc çağrı reset
üniteleri, adres modülleri kapı üstü ihbar lambaları, el seti çağrı üniteleri, güç kaynakları, data
kontrolleri vb.) kontrol ve testleri. (Sunucu tarafı)
12.d Konsültasyon hekim çağrı sistemi kontrol ve testleri.
12.e Pager (cap kodları, kapsama alanları)kontrol ve testleri.
12.f Kablosuz aktarıcılar (Antenler, güç beslemeleri)kontrolü ve testleri.
12.g Hemşire deski (Ip adresleri, güç ve data)kontrol ve testleri.
12.h Acil konsültasyon panaeli (Ip adresleri güç ve data)kontrolü ve testleri.
12.j Hastane çağrı santral sunucusu (sistem yazılımı, Ip değişiklikleri, donanım kontrolleri, telefon ağı,
data hattı)kontrol ve testleri.
13-SİSTEM BİLGİLERİ
ATEK Marka Hemşire Çağrı Sistemi Ve Acil kod Sistemi
Zemin Kat:
2 adet hemşire desk monitörü
14 adet oda içi panel
14 adet banyo wc cağrı reset ünitesi
28 adet yatak başı çağrı reset ünitesi
28 adet el seti çağrı ünitesi
1.Kat
2 adet hemşire desk monitörü
28 adet oda içi panel
28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi
48 adet yatak başı çağrı ünitesi
48 adet el seti çağrı ünitesi
2.Kat
2 adet hemşire desk monitörü
28 adet oda içi panel
28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi
48 adet yatak başı çağrı ünitesi
48 adet el seti çağrı ünitesi
3.Kat
2 adet hemşire desk monitörü
28 adet oda içi panel
28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi
48 adet yatak başı çağrı ünitesi
48 adet el seti çağrı ünitesi
4.Kat
2 adet hemşire desk monitörü
28 adet oda içi panel
28 adet banyo wc çağrı reset ünitesi
48 adet yatak başı çağrı ünitesi
48 adet el seti çağrı ünitesi
ACİL ÇAĞRI KOD SİSTEM
Beyaz kod(1111)
Mavi kod(2222)
Pembe kod(3333)
Kırmızı kod(4444)
Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km YOZGAT Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat: Y.KESKİN
Tel : 0354 217 10 70 Fax : 0354 217 10 72 Web:http://www.bozok.edu.tr
E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr
18.04.2023 10:25