SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

DOĞRUDAN TEMİN

POLİKLİNİKLER VE DEKANLIK GİRİŞİ RADARLI KAPI YAPIM İŞİ

 

 

T.C.

YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü

 

Sayı

: 38845/Teknik Servis

22.01.2025

Konu

: Teklif

 

         

 

İLGİLİ MAKAMA

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.

Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 24/01/2025 tarihi saat 15:00’a  kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.

 

                                                                                                                                                 Yakup ARIKAN

                                                                                                                                               Hastane Müdür V.

 

 

Tel: 0354 217 10 70

Faks: 0354 217 10 72

Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

S.No

Malzeme Adı

Miktar

Birim Fiyatı

Toplam Tutarı

1

POLİKLİNİKLER VE DEKANLIK GİRİŞİ RADARLI KAPI YAPIM İŞİ

1 ADET

 

 

 

 

 

 

 

Ek : Teknik Şartname (1 sayfa)

 

Ödeme Vadesi Yaklaşık 150 gün

VERİLEN TEKLİFLERDE:

1- UBB/ MARKA/ MODEL BİLDİRİLMESİ ZORUNLUDUR

(Aksi takdirde teklifler geçersiz sayılacaktır)

2- TEKLİF FORMUNDA HANGİ SAYI NUMARALI TALEBE İSTİNADEN FİYAT VERİLDİĞİ BELİRTİLMEDİR

3- NUMUNELER HİÇBİR ŞEKİLDE SİPARİŞ MİKTARINDAN DÜŞÜLMEYECEKTİR

4- NUMUNELER EN GEÇ 4  İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMELİDİR

 

 

 

 

POLİKLİNİKLER VE DEKANLIK GİRİŞİ RADARLI KAPI TEKNİK ŞARTNAMESİ:

 

1. Hastane Poliklinik Girişi Radarlı Kapı  205*160 cm 1 Adet

2. Dekanlık Girişi Radarlı Kapı  198*156 cm 1 adet

A) Mekanizma

B) Alüminyum doğrama

C) Cam ( 4+4 mm lamine cam )

A) Mekanizma

1-Mekanizma CE deklarasyonu olmalıdır.

2-İthalatçı firma ISO-9001 kalite belgesine sahip olmalıdır.

3-Üretici firma ISO-9001 kalite belgesine sahip olmalıdır.

4-Mekanizma üretim hatalarına karşı en az iki yıl garantili olmalıdır.

5-Mekanizma üretici ve ithalatçı firmaları tarafından verilmiş on yıl yedek parça temin garantisi

olmalıdır.

6-DC motorlu ve sessiz çalışma özelliğine sahip olmalıdır.

7-Enerji verildiğinde çalışma mesafelerini kendiliğinden ayarlayabilir olmalıdır.

8-Ayarlanan açık kalma süresi 0-60 sn arasında olmalıdır.

9-Ayarlanan gece açık kalma süresi 0-99 sn arasında olmalıdır.

10-Kapıların açılma hızı kapanma hızına göre daha hızlı olmalıdır.

11-Çalışma gerilimi 220VAC, 50 Hz olmalı ve voltaj değişmelerine karşı ± % 10 tolerans göstermelidir.

En çok 130 VA güç çekmelidir.

12-Elektrik kesilmelerinde hareketli kanatlar el ile açılabilmelidir.

13-Sıkışma Emniyeti Sistemine sahip olmalı ve hassasiyeti ayarlanabilir olmalıdır.

14-Çift kanat sistem için taşıma kapasitesi 120 + 120 kg. olmalıdır.

15-Tek kanat sistem için taşıma kapasitesi 150 kg. olmalıdır.

16-Kapının frenleme hızı ayarlanabilir olmalıdır.

17-Kapının frenleme ivmesi ayarlanabilir olmalıdır.

18-Kapının frenleme mesafesi ayarlanabilir olmalıdır.

19-Kapının hızlanma ivmesi ayarlanabilir olmalıdır.

20-Sistemin bir boy hareketi, frenleme hızı ve şiddeti optik enkoder ile kontrol edilmelidir.(Bu özellik

mekanik titremeyi ve oluşabilecek gürültüleri en aza indirmesi dolayısı ile önemlidir.)

21-Çalışma sıcaklığı -15°C + 50 °C olmalıdır.

22-Çalışma sırasında sistemin hızı tek kanat sistem için 100 cm/sn çift kanat için 200 cm./sn. olmalıdır.

23-Mekanizmanın kısmi açılma özelliği olmalı ve bu mesafe dijital olarak ayarlanabilmelidir.

24-Mekanizmada eczane açılma özelliği olmalı ve bu mesafe dijital olarak ayarlanabilmelidir.

25-Ayarlanabilir frenleme hızı 5 ? 20 cm/sn. arasında olmalıdır.

26-Çarpma sonucu hareketli kapıların raydan çıkmasını önleyecek üçtekerli tekerlek taşıyıcısı sistemine sahip olmalıdır.

27-Kapının hareketi, kapının üst kısmına yerleştirilmiş olan ve hareketli kanatların üzerine asıldığı özel

bir elektromekanik tahrik mekanizması vasıtasıyla ve sessiz bir çalışmayı temin edecek şekilde

olacaktır. Elektromekanik mekanizmaya besleme ünitesi, DC motor, redaktör, avara dişli, lastik dişli

kayış, kontrol kartı ve ısıl koruyucu sistemi dahil olacaktır. Mekanizma üreticisi firma ISO 9001

belgesine sahip bir Avrupa firması olacaktır.

28-Mekanizma orijinal ithâl ön ve arka doğal görünümünde veya eloksallı alüminyum kapaklar

içerisinde muhafazaya alınmış olacaktır.

29-Ön kapak, ana taşıyıcıya menteşe contası ile önden direkt takılabilmelidir.

30-Taşıyıcı 3 adet tekerleğin raya temas yüzeyi iç bükey ve uzun çalışma ömrünü ve sessiz çalışmayı

sağlayan plastik esaslı bir malzeme ile kaplı olacaktır.

31-Tekerleklerin yürüdüğü ray ana taşıyıcı profilden bağımsız olmalı ve sesi engellemek amacı ile

altında lastik conta bulunmalıdır.

32-Yan kapaklar estetik açısından plastik olmalıdır

33-Mekanizma üst menteşe lastiği sayesinde 120 dereceden fazla açılabilmeli ve içeriye herhangi bir toz ve su geçişini engellemelidir.

34-Kapı içten ve dıştan birer adet mikrodalga radar ile harekete geçecektir. Radarlar dış hava

şartlarından etkilenmeyecek; algılama mesafesi ayarları kontrol edilerek değiştirilebilir olacak; hem

canlı hem de cansız nesnelerin (bagaj, alış-veriş arabaları, sedye ve tekerlekli sandalyeler, vb.)

hareketini algılayacak; kapının önünde hareketsiz duran kişileri algılamayacaktır.

35-Sistemin, her iki yönde radar, el ve diz butonu, uzaktan kumanda, geçiş kontrol sistemi (Access)

kontrol sistemleri, şifreli buton, yaklaşım tesirli (proximity) kart ve tag ile çalışmaya uygun olmalıdır.

36-Sistemin dijital fonksiyon seçme anahtarı olmalıdır. Bu fonksiyonlar arasında kapı kapatma, gece

fonksiyonu, tek radarın komutuyla açılma, iki radarın komutuyla açılma, iki radarın komutuyla kışın

kısmi açılma, tek radarın komutuyla kışın kısmi açılma, kapı açma programları yer alacaktır.

37-Fonksiyon seçme anahtarı manyetik bir anahtar ile güvenlik altına alınabilmelidir.

38-Fonksiyon seçme anahtarı 4 kablo ile kolay montajlanabilmelidir.

39-Sistemde gece çalışma fonksiyonları seçilebilmelidir.

40-Opsiyonel olarak orijinal motordan kilitlemeli elektromanyetik kilit sistemi bulunmalı, istenilen

hallerde kullanılabilmelidir.

41-Mekanizmada motor freni olmalıdır. Bu özellik sayesinde motor kanatlara uygulanan kuvveti algılar ve aynı nispette bir kuvvet ile kapıyı kapatır.

42-Mekanizma üzerinde bulunan motor freni özelliği sayesinde kanatlara 4kg baskı uygulama özelliğine sahip olmalı ve bu özellik bir engel ile devreye girmelidir.

43-Opsiyonel olarak 2 x12 V 1,2 Ah özelliğinde akü bağlanabilmelidir.

44-Sistem opsiyonel olarak kesintisiz güç kaynağına bağlanabilmelidir.

45-Mekanizma mikroişlemci kontrollü olacaktır.

46-Kapıyı açan motor bir DC motoru olacak ve besleme/doğrultmaç birimi mekanizmanın içinde yer

alacaktır.

47-Bir veya iki çift aktif kızılötesi fotosel sensörü olacak ve sensör algılama mesafesi maksimum 600

cm olmalıdır. 48-Mikroişlemcinin bünyesinde kapının genişliğini, frenleme hızını, frenleme mesafesini

frenleme şiddetini otomatik olarak ölçen bir enkoder bulunacaktır. Bu ayarlar sonucunda mekanik

gerilmeler ve ses en az düzeye indirilmiş olacaktır.

49-Mikroişlemcinin içinde emniyet düzeneği olarak çarpışmaya karşı hareket yönünü tersine çevirme,

otomatik yavaşlama hafızası ve kapalı kapıyı elle tam açma moduna geçme özellikleri bulunacaktır.

50-Kontrol kartı tamamen üzerinde bulunan LCD ekran ile olay bir şekilde programlanabilir olmalıdır.

51-Mekanizmadaki herhangi bir arıza kontrol kartı üzerindeki LCD ekrandan görülebilmelidir.

52-Ayarlanabilen tork seçeneği ile engel tanıma özelliğine sahip olmalıdır. Engel ile karşılaştığında

kapının açılmasını ve engel geçene kadar kontrol etmesi sağlanmalıdır.

53-Kontrol kartına yapılan komutlar LCD ekranda gösterilecektir. Ekranda gösterilecek hususlar elektrik beslemesinin mevcut olduğu, akünün boş olduğu, kapının açılmakta olduğu, kapının kapanmakta olduğu, durdurma komutu verildiği, fotoselden sinyal aldığı ve enkoderin görevde olduğu konuları olacaktır.

54-Merkezi yangın alarm sistemi ve hırsız alarm sistemine bağlanabilmelidir.

55-Gerektiğinde kumanda ile kontrolü sağlayacak radyo alıcı ünitesi bulunmalıdır.

56-Kartlı geçiş sistemleri ile uyumlu çalışabilmelidir.

57-Birden fazla kapı seri olarak birbirine bağlanıp bölgeler halinde merkezi kontrol sisteminden komut verilebilir altyapısı olmalıdır.

58-İki adet kapının bağlaşımlı çalışması özelliğinin olması gerekir.

59-Akü ile çalışma ayarları kontrol kartı üzerinden ayarlanabilmelidir.

60-Yangın ihbar sistemleri ile birlikte çalışabilmelidir.

61-Acil durum giriş ve çıkış ikazları olmalıdır.

62-Kapı bütün ayarları tek tuş ile otomatik olarak yapabilmelidir.

63-İstenildiği takdirde mekanizmaya acil durumlarda devreye girecek çarpma kapı emniyet aksesuarı

takılabilmelidir.

64-Kontol kartı üzerinde radyo alıcı kartı olmalı ve hafızası en az 63 adet olmalıdır

65-Radyo alıcı sistemi güvenli tip Rolling (atlayan) kod olmalıdır.

66-Fonksiyon seçme anahtarı manyetik bir anahtar kullanıma özel hale getirilebilmeli. Sadece

yetkililerin kullanımına izin vermelidir.

67-Mekanizmada hava perdesi takılabilmesi için kapı durum çıkışları olmalıdır.

68-Kontrol kartı el terminal cihazı ile programlanabilir olmalıdır.

69-Güvenli tip fotosel montajı gerçekleştirilebilmelidir.

70-Mekanizmaya yandan bakıldığında genişlik 166 mm yi, yükseklik kapak dahil 155 mm yi

geçmemelidir.

71-Kapı içerden ve dışardan boy radarlı olacaktır.

B) Alüminyum Doğrama

-Çıtalı Sistem:

1- Otomatik radarlı kapının hareketli ve sabit kanatlarının etekleri 2 mm, diğer profiller ise 1.5 mm et

kalınlığındaki alüminyumdan yapılmış olacaktır. 2-  Kırılan camı kolaylıkla değiştirebilmek için çıtalı

sistem olacaktır.

3- Kapı kanatları eloksallı veya isteğe göre RAL renklerinde elektrostatik toz boyalı olacaktır.

4- Kanatları oluşturan profil sisteminde otomatik kapı kapalı durumda olduğu zaman arada sızdırmazlığı sağlayacak kıl fitil ve S-lastiği bulunacak ve hareketli kapı kanatlarının altı fırçalı olacaktır.

5- Alüminyum profillerin genişliği dıştan bakıldığında dikmelerde 40 mm, eteklerde 90 mm ve derinliği ise 30 mm olacaktır.

6-Kapılar kapalıyken güvenliği sağlamak için dikmeler birbirlerine kancalı şekilde geçmeli  kıl fitiller ile

sızdırmazlıkları sağlanmalıdır.

7- Alüminyum profiller birbirlerine sac vidası ile monte edilecektir.

8- Kapının altında yön tayin eden polyamid kılavuz bulunacaktır.

9- 18 mm MDF ya da kompakt laminant kullanılabilecek çıta sistemi bulunacaktır.

10- MDF ya da kompakt laminant kullanıldığında hareketli kanatlara 4 mm cam kullanılan gözetleme

penceresi yapılabilecektir.

NOT: Tüm malzemeler TSE belgeli olacaktır. Malzemeler için idarenin onayı alınmadan

kullanılmayacaktır.

Yüklenici Firma Çalıştıracağı personel ile ilgili İSG katip sözleşmelerini ve İlgili İSG belgelerine

Hastanemiz İSG birimine teslim ettikten sonra işe başlayacaktır. İş güvenliği ile ilgili her türlü tedbiri

almak yüklenici firmanın sorumluluğundadır.

Teklif verilmeden yerinde gerekli ölçüler alınıp, teklif ona göre verilecektir.

 

 

 

Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km  YOZGAT  Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat:  Elif Nazlı KAYHAN

 Tel   :  0354 217 10 70 – 0354 212 70 10 (Dahili: 3444) Fax   : 0354 217 10 72  Web:http://www.bozok.edu.tr      

E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

22.01.2025 10:22