SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

DOĞRUDAN TEMİN

SOĞUTMA GRUPLARININ(CHİLLER) MEVSİMLİK BAKIM ONARIMI

 

 

T.C.

YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü

 

Sayı

: 36450/TEKNİK SERVİS

               31.03.2023

Konu

: Teklif

 

         

 

İLGİLİ MAKAMA

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.

Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 6/04/2023 tarihi saat 12:00’a  kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.

 

                                                                                                                                          Ali ÇEVİK

                                                                                                                                  Hastane Müdürü

 

Tel: 0354 217 10 70

Faks: 0354 217 10 72

Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

S.No

Malzeme Adı

Miktar

Birim Fiyatı

Toplam Tutarı

1

SOĞUTMA GRUPLARININ(CHİLLER) MEVSİMLİK BAKIM ONARIMI

1 ADET

 

 

 

 

 

 

 

Ek : Teknik Şartname (1 sayfa)

 

Ödeme Vadesi Yaklaşık 360 Gün.

 

VERİLEN TEKLİFLERDE:

1- UBB/ MARKA/ MODEL BİLDİRİLMESİ ZORUNLUDUR

(Aksi takdirde teklifler geçersiz sayılacaktır)

2- TEKLİF FORMUNDA HANGİ SAYI NUMARALI TALEBE İSTİNADEN FİYAT VERİLDİĞİ BELİRTİLMEDİR

3- NUMUNELER HİÇBİR ŞEKİLDE SİPARİŞ MİKTARINDAN DÜŞÜLMEYECEKTİR

4- NUMUNELER EN GEÇ 4  İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMELİDİR

 

 

 

Hastanemize ait Üntes Rhoss marka Chiller Gruplarının sözleşme süresi içinde yaz ve kış dönemlerinde olmak üzere 2 defa bakım hizmeti gerçekleştirmek, arıza durumunda belirtilen sürede cihaza müdahale etmek ve yapılan periyodik bakımlarla ve/veya onarım hizmeti ile ilgili Teknik Servis Formlarını idareye ye ibraz etme işidir.

A. İstekler ve Özellikleri

a)    Koruyucu periyodik bakım ve onarım (arıza durumunda) işine her türde yedek parça ve sarf

malzemeler dâhil değildir.

b)    Yüklenici Firma; yetkilileri Soğutma Grubu (Üntes Rhoss) Cihazlarının İşletme ve Bakımı

Konusunda yetki belgesi olacaktır. Belgeleri teklifleri ile birlikte verecektir.

c)     Yüklenici Firma idarenin kullanımında olan makine ve ekipmanların bakım-onarım ve periyodik

bakım işlemlerini yapabilecek düzeyde bilgi ve beceriye sahip yeterlilik belgelerini idareye ibraz

etmelidir.

d)    Koruyucu bakım hizmetleri mesai saatleri 08.00-17.00 (sekiz - on yedi) arasında idarenin tayin

edeceği yetkililer nezaretinde yapılacaktır.

e)    İdare, Hafta içi Hafta sonu tatili ve resmi tatil günlerinde ve 7/24 arıza hizmetleri için talepte

bulunabilecektir.

f)    Yüklenici Firma makine ve ekipmanlara ait arızalı yedek parçaları öncelikle tamir edecek. Tamiri

mümkün olmayan yedek parçaları idare tarafından temin edilip yenisi ile değiştirecektir.

g)    Bakım işlemi sırasında ortaya çıkan her türlü çöp ve malzeme atıkları hizmet bölgesi sınırları içinde idare tarafından gösterilen yere bırakılacaktır.

h)    Yüklenici Firma,  yapacağı her türlü bakım ve onarımda gerekli emniyet tedbirlerini almakla

yükümlüdür. Oluşabilecek herhangi bir kaza veya olaydan idare sorumlu tutulamayacaktır.

ı)    Sözleşme kapsamındaki makine ve ekipmanların hizmet sunucusu yükümlülüğünde bulunduğu

sürece hizmet sunucusu bilgisi olmadan veya muvaffaktı alınmadan başka firmadan hiç bir kimse bu

makine ve ekipmanlara müdahale etmesine izin verilmeyecektir.

k)    Tesisata konulacak antifrizin temini sözleşme kapsamı dışındadır.

l)    Periyodik bakımı yapılacak cihazlara ait her türlü vana, pislik tutucu, kompansatör v.b. tesisat

malzemeleri ve bu malzemelerin bakımı, değişimi ve her türlü tesisat işi yükleniciye aittir.

m)    Müdahale süresi arıza bildiriminden itibaren en geç 24 saat içerisinde olacaktır.

n)    Bakım ve onarım sırasında kullanılan her türlü alet kontrol ekipmanları, araç, gereç ve avadanlık

yüklenici firma tarafından temin edilecektir.

o)    Yüklenici firma bu hususlar dışında ek olarak konaklama, yol harcırahı, yemek vs ekstra masrafları idareye sunmayacaktır.

p)    Yüklenici firma devreden çıkarma(kış aylarında) ve devreye alma (yaz aylarında) periyodik bakım

haricinde 4 defa ücretsiz arıza giderilmesi için gelmekle yükümlüdür.

r)    Mevcut hususlar yerine getirilmediği taktirde idare sözleşmeyi tek taraflı fesih yetkisine sahiptir.

 

B. Periyodik Bakımda Yapılacak İşler

a) Manifolt bağlanarak çalışma basınçlarının kontrolünün yapılması,

b) Gaz sıcaklıklarının kontrol edilmesi,

c) Kompresörün çalışma voltajı ve akımlarının ölçülmesi,

d) Kompresör karter ısıtıcılarının kontrolünün yapılması,

e) Kompresör yağ seviyelerinin kontrolünün yapılması,

f) Soğutma grupları emniyet elemanlarının kontrolünün yapılması,

g) Sisteme kaçak testi uygulanması,

h) Soğutucu akışkanın kontrol edilmesi,

i) Superheat ve subcool kontrolünün yapılması,

j) Evaparatör giriş ve çıkışlarındaki sıcaklık farklarının kontrolü,

k) Kompresör sarımlarının omik direnç kontrolü,

l) Sistem elektrik panolarının genel kontrolü,

m) Kondenser yüzeylerinin kontrolü ve kimyasal sıvı ile temizlenmesi,

n) Kontrol panellerinin ayarlarının yapılması,

o) Evaporatör yüzeylerinin temizliğinin yapılması,

ö) Chiller Otomasyon Sisteminin kontrolünün yapılması,

p) Pislik Tutucuların temizlenmesi,

r) Arıza anında telefon ile arandığında teknik destek sağlanması ve arızaya en geç 24 saat içerisinde

müdahale edilmesi,

s) Arızalanan parçaların tamiri mümkünse tamir edilmesi, değil ise idare ile görüşülüp idare tarafından

temin edilmesi,

t) Soğutma moduna geçildiğinde devreye alınması,

u) Chillerlere antifriz veya koruyucu sıvının doldurulması(kış için) ve mevcut depoya geri doldurulması

(yaz için),

ü)Yapılan işlemlerin bir cetvelde toplanması ve yazılı olarak idareye verilmesi,

 

C. Arıza Durumu ve Onarım

Cihazlarda meydana gelebilecek arıza durumunda veya bakım dönemlerinde, cihaza müdahale etmek, arızanın giderilememesi durumunda, problemin çözülememe sebebi hakkında idareye sözlü ve yazılı (teknik servis formu ile) bilgilendirmek.

Cihazlarda oluşacak arızalar telefondan iletişime geçilip teknik servis ekibine aktarılarak yapılabilecek

durumlarda telefonla arıza giderilmesi için gerekli teknik desteğin sağlanması gerekmektedir. Telefonla arıza giderilemeyecek durumlarda idare 4 (dört) defa olan yerinde arıza bulma teşhisi ve onarımı için yüklenici firmaya talepte bulunabilecektir.

 

D. Chiller Gruplarının Teknik Özellikleri

 Marka = Üntes Rhoss 3 adet

 Model = TCAVBYZ 21250

 Soğutucu Gaz = R 134 a

 

Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km  YOZGAT  Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat:  NESRİN COŞGUN SEZEN 

 Tel   :  0354 217 10 70 Fax   : 0354 217 10 72  Web:http://www.bozok.edu.tr      

E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

31.03.2023 15:18