SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ

DOĞRUDAN TEMİN

GAMBRO PRİSMAFLEX HEMODİYAFİLTRASYON CİHAZI İLE GAMBRO AK98 2 ADET DİYALİZ CİHAZININ 1 YILLIK PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI/38764-38780

 

 

T.C.

YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ

Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü

 

Sayı

: 38764-38780/BİYOMEDİKAL

            10.01.2025

Konu

: Teklif

 

         

 

İLGİLİ MAKAMA

Hastanemizin ihtiyacı olan ve aşağıda listede yazılı malzeme/hizmet satın alınacaktır.

Bu malzemenin firmanızdan temini mümkün ise en geç 17.01.2025 tarihi saat 12:00’a  kadar teklifinizi ulaştırmanızı rica ederim.

 

                                                                                                                                              Yakup ARIKAN

                                                                                                                                            Hastane Müdürü V.

 

Tel: 0354 217 10 70

Faks: 0354 217 10 72

Mail: hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

S.No

Malzeme Adı

Miktar

Birim Fiyatı

Toplam Tutarı

1

GAMBRO PRİSMAFLEX HEMODİYAFİLTRASYON CİHAZI İÇİN 1 YILLIK PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI

1 ADET

 

 

2

GAMBRO AK98 DİYALİZ CİHAZI İÇİN 1 YILLIK PARÇA HARİÇ BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI

2 ADET

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ek : Teknik Şartname (1 sayfa)

Ödeme Vadesi: 150 gün 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GAMBRO MARKA PRISMAFLEX MODEL HEMODİYAFİLTRASYON CİHAZI İÇİN 1(BİR) YILLIK PARÇA

HARİÇ BAKIM-ONARIM HİZMET ALIMI

TEKNİK ŞARTNAME

Kapsam:    Bu şartname Gambro marka Prısmaflex model hemodiyafiltrasyon cihazı için 1(bir) yıllık

parça hariç bakım-onarım  hizmetini kapsamaktadır.

A.    TEKLİF DOSYASINDA İSTENİLEN BELGELER

1.    İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE nin Hizmet Yeterlilik Belgesi ve T.C. Bilim, Sanayi ve

Teknoloji Bakanlığının Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi

2.    İlgili cihazın marka ve modeline göre üretici firmadan temsilcilik veya Yetkili Servis belgesi

B.    PERiYODİK BAKIM / ONARIM GÜN VE SAATLERİ

1.    Periyodik ve koruyucu bakımlar, cihazın bulunduğu kuruluşun ilgili birim sorumlusu, Biyomedikal

birimi ile yüklenici firma sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde belirlenen tarih ve

saatte yapılır.

2.    Yüklenici, periyodik bakım için yapılacak işleri daha önceden belirleyerek Biyomedikal Birimine

yazılı olarak bildirir.

3.     Periyodik bakım işlemlerinde cihazın üretici firması tarafından belirlenen aşağıdaki kriterlere

mutlaka uyulmalıdır.

a.  Önleyici bakım sırasında şu bileşenler değiştirilmelidir.

    1.Blood pump dampers, 2 adet

    2.Slave pump dampers, 8 adet

    3.Pressure pod sealing cones, 4 adet

    4.Battery for PC 104 board, 1 adet

    5.ARPS pump segment, 1 adet

    6.130 micron air filter,  1 adet

b. Önleyici bakım sırasında yetkili servis elemanı şu testleri, doğrulamaları ve işlemleri de

gerçekleştirmelidir.

    1. Basınç sensörü

    2. Silikon tubing tutucu

    3. Filtre ve set tutucusu

    4. ABD sensörü ve kapağı

    5. Dönüş hattı klempi

    6. Pinch valfleri     7. Şırınga pompası ve aparatları

    8. Güç kablosu ve bağlantıları

    9. İç elektrik kablo bağlantıları

c. Önleyici bakım sırasında yetkili servis elemanı şu testleri, doğrulamaları ve işlemleri de

gerçekleşmelidir.

    1. Pompalar

    2. Tartılar

    3. Basınç podları reposisyonu

    4. Alarm tonları ve ışıklar

    5. Hava dedektörü

    6. Enjektör pompası

    7. Klempler ve pinch valfleri

    8. BLD

    9. İç kısım

    10. Kominikasyon

    11. PM zamanı ve tarih

    12. Ekran temizleme

    13. SW konfigürasyon

C.    SERVİS HİZMETLERİ

1.    Yukarıdaki maddelerde belirtilen servis hizmetleri, belirtilen zamanlarda Biyomedikal Birimi teknik

elemanlarının gözetiminde yapılır. Biyomedikal Birimi gözetimi dışında yapılan işlemler için ücret

ödenmez. Cihazın bakımını yapan yüklenici firmanın 4 nüshalı servis formu teknik personel ile birlikte

düzenlenir ve bu formların birer nüshası cihazın bulunduğu ilgili birimde, Biyomedikal Biriminde

yüklenici firmada kalır, diğer bir nüshası fatura ile birlikte satın alma birimine verilir. Nüshalarda

yüklenici firma kaşesi, cihazın bulunduğu ilgili birim yetkilisinin, Biyomedikal Biriminin teknik elemanının

ve yüklenici firmanın servis elamanın imzaları olmalıdır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması

gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.

2.    Servis hizmeti sonunda cihazda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan

programsal, elektronik veya mekanik parça işlevlerinin iptali gibi nedenlerden oluşan yeni bir arızadan

yüklenici firma sorumlu tutulur bu durumda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.

3.    Cihazda arızanın giderilmesi için herhangi bir parçaya ihtiyaç duyulursa yüklenici firma gerekli

parçanın teknik özelliklerini belirten teknik servis raporu hazırlayarak idareye teslim eder. Hastane

gerekli parçayı temin ettikten sonra yüklenici firmaya haber verir. Yüklenici firma 48 (2 gün) saat

içerisinde parçanın montajını ücretsiz yapmakla yükümlüdür.

4.    Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.

5.    Yüklenici, bakım faaliyetlerinde cihazın elektrik güvenlik testlerini yapmalıdır.

6.    Arızanın acil giderilmesi gereken veya istenen durumlarda gerekli ise yüklenici mesai saatleri

dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında veya hafta sonu

bayram ve resmi tatil günlerinde çalışırsa; arızayı giderme çalışmaları nedeniyle tatil günleri ve mesai

saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai saatleri saatleri dışında çalışmalar için hiçbir şekilde ek ücret ödenmez, teknik personelin seyahat

masrafları ve benzeri masrafları verilmez. 7.    Cihazda fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde

onarım işlemleri bitmemiş sayılır.

8.    Servis hizmeti sonunda, cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim

edilir.

D.    ARIZAYA MÜDAHALE

Herhangi bir zamanda cihazın teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin

belirlediği normların altına düşmesi durumları arıza olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızalara müdahale

etmekle yükümlüdür.

1.    Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi halinde, cihazın

bulunduğu yerin yetkilisi, yükleniciyi telefon, fax veya e-posta ile bilgilendirir. Bilgilendirme tarih ve

saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 48 (kırk sekiz)

saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek ve arıza tespitini mütakip yedek

parça gerektiren durumlarda hastaneye yedek parça fiyatını içeren proforma vermek zorundadır.

2.    Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaza müdahaleden itibaren en geç 12(on iki)

saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.

 

E.    CEZAİ HÜKÜMLER

1.    Arıza bildiriminin ardından D.1. maddesinde belirtilen süreler içerisinde arızanın nedeni tespit

edilmelidir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda her saat için ilgili cihazın periyodik bakım/onarım

sözleşme bedeline %0,1(binde biri) oranında kesilen ceza yüklenicinin ilgili dönemindeki tahakkukundan

kesilir.

2.    Yukarıda belirtilen D.2. maddesinde süreler aşıldığı halde cihaz çalışmıyorsa gecikilen her gün için

periyodik bakım/onarım cihaz başına düşen sözleşme bedelinin %3(yüzde üçü) kesilerek ceza olarak

tahakkuk ettirilir. Cihazın periyodik bakımlarının yapılmaması durumunda ise, o dönem bakım faturası

ödenmez ve periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %5(yüzde beşi) kesilerek ceza olarak kesilir ve

bir sonraki bakım faturasından tahakkuk ettirilir.

3.    Cihazın servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici

neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.

4.    Şartnamedeki diğer maddelerin eksik olarak yerine getirmesi durumunda, ilgili cihazın periyodik

bakım/onarım sözleşme bedelinin %1(yüzde biri) oranında kesilen ceza, yüklenicinin ilgili dönemindeki

tahakkukundan kesilir.

F.    TEKNİK ÖZELLİKLER

Yüklenici arızalar dışındaki durumlarda, sözleşme kapsamındaki cihaza yılda 1(bir) defa periyodik bakım

ve gerekli kalibrasyonları yapmakla varsa bakım kitlerini yenilemekle yükümlüdür.

 

 

 

 

GAMBRO MARKA AK98 MODEL 2 ADET DİYALİZ CİHAZI İÇİN 1(BİR) YILLIK PARÇA HARİÇ

BAKIM-ONARIM HİZMET ALIMI

TEKNİK ŞARTNAME

 

Kapsam:    Bu şartname Gambro marka AK98 model 2 adet diyaliz cihazı için 1(bir) yıllık parça hariç

bakım-onarım hizmetini kapsamaktadır.

A.    TEKLİF DOSYASINDA İSTENİLEN BELGELER

1.    İstekliye veya yetki aldığı firmaya ait TSE nin Hizmet Yeterlilik Belgesi ve T.C. Bilim, Sanayi ve

Teknoloji Bakanlığının Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi

2.    İlgili cihazın marka ve modeline göre üretici firmadan temsilcilik veya Yetkili Servis belgesi

B.    PERiYODİK BAKIM / ONARIM GÜN VE SAATLERİ

1.    Periyodik ve koruyucu bakımlar, cihazın bulunduğu kuruluşun ilgili birim sorumlusu, Biyomedikal

birimi ile yüklenici firma sorumlusu tarafından hazırlanacak takvim çerçevesinde belirlenen tarih ve

saatte yapılır.

2.    Yüklenici, periyodik bakım için yapılacak işleri daha önceden belirleyerek Biyomedikal Birimine

yazılı olarak bildirir.

C.    SERVİS HİZMETLERİ

1.    Yukarıdaki maddelerde belirtilen servis hizmetleri, belirtilen zamanlarda Biyomedikal Birimi teknik

elemanlarının gözetiminde yapılır. Biyomedikal Birimi gözetimi dışında yapılan işlemler için ücret

ödenmez. Cihazın bakımını yapan yüklenici firmanın 4 nüshalı servis formu teknik personel ile birlikte

düzenlenir ve bu formların birer nüshası cihazın bulunduğu ilgili birimde, Biyomedikal Biriminde

yüklenici firmada kalır, diğer bir nüshası fatura ile birlikte satın alma birimine verilir. Nüshalarda

yüklenici firma kaşesi, cihazın bulunduğu ilgili birim yetkilisinin, Biyomedikal Biriminin teknik elemanının

ve yüklenici firmanın servis elamanın imzaları olmalıdır. Bu rapor formlarında sözleşme gereği yapılması

gereken işlerin tamamlandığı, işe başlama ve bitirme saatleri ile birlikte belirtilir.

2.    Servis hizmeti sonunda cihazda ortaya çıkan fonksiyon kaybı, onarım öncesinde var olan

programsal, elektronik veya mekanik parça işlevlerinin iptali gibi nedenlerden oluşan yeni bir arızadan

yüklenici firma sorumlu tutulur bu durumda her türlü gider yüklenici firma tarafından karşılanır.

3.    Cihazda arızanın giderilmesi için herhangi bir parçaya ihtiyaç duyulursa yüklenici firma gerekli

parçanın teknik özelliklerini belirten teknik servis raporu hazırlayarak idareye teslim eder. Hastane

gerekli parçayı temin ettikten sonra yüklenici firmaya haber verir. Yüklenici firma 48 (2 gün) saat

içerisinde parçanın montajını ücretsiz yapmakla yükümlüdür. 4.    Yüklenici her türlü can ve mal güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.

5.    Yüklenici, bakım faaliyetlerinde cihazın elektrik güvenlik testlerini yapmalıdır.

6.    Arızanın acil giderilmesi gereken veya istenen durumlarda gerekli ise yüklenici mesai saatleri

dışında çalışmayı kabul eder. Ayrıca, yüklenici kendi isteği ile mesai saatleri dışında veya hafta sonu

bayram ve resmi tatil günlerinde çalışırsa; arızayı giderme çalışmaları nedeniyle tatil günleri ve mesai

saatleri dışında çalışmak zorunda kalırsa veya çalışma uzar ve mesai saatleri dışına taşarsa, bu mesai

saatleri saatleri dışında çalışmalar için hiçbir şekilde ek ücret ödenmez, teknik personelin seyahat

masrafları ve benzeri masrafları verilmez.

7.    Cihazda fonksiyon kayıplarının tespit edilmesi halinde onarım işlemleri bitmemiş sayılır.

8.    Servis hizmeti sonunda, cihazın çalışma performansı test edilerek cihaz çalışır vaziyette teslim

edilir.

D.    ARIZAYA MÜDAHALE

Herhangi bir zamanda cihazın teşhis ve tedavi amaçlı fonksiyonlarının nitelik ve nicelik olarak, üreticinin

belirlediği normların altına düşmesi durumları arıza olarak kabul edilir. Yüklenici bu arızalara müdahale

etmekle yükümlüdür.

1.    Önceden planlanan koruyucu bakım haricinde, cihazda arıza meydana gelmesi halinde, cihazın

bulunduğu yerin yetkilisi, yükleniciyi telefon, fax veya e-posta ile bilgilendirir. Bilgilendirme tarih ve

saati olarak bildirenin kayıtları esas alınır. Arıza bildiriminin ardından, yüklenici en geç 48 (kırk sekiz)

saat içinde cihaza müdahale ederek arızanın nedenini tespit etmek ve arıza tespitini mütakip yedek

parça gerektiren durumlarda hastaneye yedek parça fiyatını içeren proforma vermek zorundadır.

2.    Yedek parça ihtiyacı bulunmaması halinde arızalı cihaza müdahaleden itibaren en geç 12(on iki)

saat içinde arıza giderilmiş olmalıdır.

E.    CEZAİ HÜKÜMLER

1.    Arıza bildiriminin ardından D.1. maddesinde belirtilen süreler içerisinde arızanın nedeni tespit

edilmelidir. Belirtilen sürenin aşılması durumunda her saat için ilgili cihazın periyodik bakım/onarım

sözleşme bedeline %0,1(binde biri) oranında kesilen ceza yüklenicinin ilgili dönemindeki tahakkukundan

kesilir.

2.    Yukarıda belirtilen D.2. maddesinde süreler aşıldığı halde cihaz çalışmıyorsa gecikilen her gün için

periyodik bakım/onarım cihaz başına düşen sözleşme bedelinin %3(yüzde üçü) kesilerek ceza olarak

tahakkuk ettirilir. Cihazın periyodik bakımlarının yapılmaması durumunda ise, o dönem bakım faturası

ödenmez ve periyodik bakım/onarım sözleşme bedelinin %5(yüzde beşi) kesilerek ceza olarak kesilir ve

bir sonraki bakım faturasından tahakkuk ettirilir.

3.    Cihazın servis hizmeti sırasında sağlam bir sisteminin veya işlevinin bozulması halinde yüklenici

neden olduğu yeni arızayı ücretsiz tamir etmekle yükümlüdür.

4.    Şartnamedeki diğer maddelerin eksik olarak yerine getirmesi durumunda, ilgili cihazın periyodik

bakım/onarım sözleşme bedelinin %1(yüzde biri) oranında kesilen ceza, yüklenicinin ilgili dönemindeki

tahakkukundan kesilir.

F.    TEKNİK ÖZELLİKLER

Yüklenici arızalar dışındaki durumlarda, sözleşme kapsamındaki cihazlara yılda 12(oniki) ay periyodik

bakım ve gerekli kalibrasyonları yapmakla varsa bakım kitlerini yenilemekle yükümlüdür.

Adres: Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km  YOZGAT  Ayrıntılı Bilgi İçin İrtibat:   Salih SAVAŞ 

 Tel   :  0354 217 10 70 Fax   : 0354 217 10 72  Web:http://www.bozok.edu.tr      

E-Posta:hastane.dogrudantemin@yobu.edu.tr

 

10.01.2025 10:02